Kik sai alguse hel juulikuu laupeval. Oli oivaline ilm, kuid sellisel aastaajal polnud selles midagi ebatavalist, veel vhem kaunil Kreeta saarel. Seoses meie 18. snnipevaga tegid meie vanemad mulle vlja kahendalase puhkusereisi. Minuga tuli kaasa ka minu parim sbranna Sonja.

Terve esimese ndala olime me alatasa liikvel. Kolasime randades, uurisime saart, pevitasime pevade kaupa rannas rannas. Tegemist meil jtkus. Me olime klastanud mitut diskoteeki, kuid tol laupeval tahtsime midagi uut kogeda.

Me elasime koos kahetoalises numbris ja veetsime aega koos. Sel htul panime me selga oma parinad hilbud ja asusime teele saare nooblimaisse diskoteeki. Vljas oli juba pime ja uksehoidja silmitses meidpealaest jalatallani. Seejrel astusime nrgalt valgustatud saali ja hakkasime inimeste vahel laveerides liikuma baarileti poo1e. Mnda aega kuulasime muusikat ja jlgisime publikut, igemini kll mehi. Veel enne, kui me judsime kiki kohalviibijaid hinnata, ilmus meie juurde baaripukkide taha kaks kena meest ja tervitasid meid inglise keeles.

Vestluse kiguis selgus, et mlemad noormehed olid sndinud Inglismaal ja veetsid siin puhkust. Me palusime meestel meie seltskonnaga hineda ja sellega oli kik otsustatud. Me tantsisime kaua, jime paar drinki ning muutusime ksteisele ha lhedasemateks. Kui diskoteeki hakati sulgena, kutsusime oma uued kaaslased oma numbrituppa vikest drinki jooma. Ja siis lks see lahti.

Judnud hotelli, ostsime baarist kaasa pudeli shampust ja lksime oma tuppa. Palusime Christose ja Eliase magamistuppa, ise lksime vannituppa. Riietusime lahti ja jtsime selga ainult sekspesu. Seejrel lksime magamistuppa tagasi. Mehed tid meid nhes kuuldavale pika vile ja tusid imestunult psti. Edasi toimus kik lausa stereoskoopiliselt.

Me paiskasime poisid kaheinimese voodile pikali ja asusime nende rivaste kallale. Peagi istusid noomehed ihualasti voodiserval ja hakkasid meid suudlema, jtmata valiele ka kige intiimsemaid kohti.

Lpuks vtsime poistel suhu ja hakkasime hoolega imema, kuni nad mlemad vaikselt oigama hakkasid. Seejrel panid nad meid voodisse pikali. Christos vttis mind ja Elias hakkas mu sbrannat Sonjat vrgutama. Kuigi oleks igem elda. et vrgutamisest oli asi kaugel, sest Sonja oli nii kiimas, et teda polnud enam vaja vrgutada.

Tragid noormehed aitasid meil vabaneda viimastest kammitsatest ja nagu ksu peale hakkasid nad heaegselt suudlema meie huuli, rindu... Nende huuled liikusid jrjest allapoole. Mehed lkkasid rnalt meie reied laiali, tmbasid hbememokad ksteisest eemale ja tungisid oma osavate keeltega meie armugrottidesse. Christos pras suurt thelepanu minu kliitorile ja mu erutus suurenes iga minutiga. Ma kuulsin enda krval Sonjat vaikselt oiqamas ja teadsin, et ta naudib samamoodi nagu mina.

Lpuks plvitas Christos minu ette, tstis mu reied krgele, asetas need oma lgadele ja lkkas oma riista heainsa julise tukega minu sisse. Elias jrgnes sbra eeskujule. kki mehed noogutasid teineteisele, tmbasid vndad vlja ja vahetasid poosi. Meid keerati khuli ja paluti tusta neljakpakile. Ma tundsin kohe, et midagi on teisiti ja heitsin pilgu 1e la. Minu taga ei olnud mitte Christos, vaid Elias! Ma ei judnudki veel imestada, sest hetk hiljem vristas juline orgasm mu keha. Elias aeglustas tenpot, ootas veel hetke, tmbas oma riista vlja, hrus seda natuke vastu mu kannikaid ja li siis endal pihku paugu lahti. Tema soe sperma lartsatas mu seljale. See kik oli fantastiline, kuid kutid jtsid mulje, et sellega pole keppimine veel lppenud.

Christos tuli minu juurde, suudles mind pikalt ja ksis: "Kuidas oleks, kui sa lheksid nd Sonjaga dushi a11a ja me viksime seda pealt vaadata?" Sonja vaatas mulle otsa ja me vastasime otsekui hest suust: "Miks ka mitte?"

Me lksime lsik koos vannituppa. Mehed jid ukselvele seisma ja jlgisid meid tiiraste silmadega. me hakkasime teineteist sisse seebitama ja pesema. Sonja pistis mu11e nuustiku jalgade vahele, samal ajal koondasin mina thelepanu tema rindadele, seejrel tegime vastupidi. Polnud vhimatki kahtlust, et see vaatepilt meestele meeldis. Sellal, kui me teineteist pestes uuesti erutusime, hakkasid mehed teineteist pesema. Nende vndad tusid psti. Mehed pesid teineteise suguteid ja nad erutusid veelgi rohkem. Meie jaoks oli see limalt erutav, sest midagi taolist polnud me kunagi ninud. Kui mehed oma erutusest pulseerivate vntadega meie ees seisid, tuli neil tahtmine mngida uut mngu.

Noormehed vaatasid meile otsa ja tlesid, et neile meeldiks vga, kui me nende nhes armatseksime. Sealjuures vttis Christos Eliase riista oma pihku ja hakkas seda rnalt silitama. Elias suudles spra lale ja vaatas ootusrevalt meie poole. Ksikes lksime magamistuppa tagasi. Mina ja Sonja heitsime voodisse ning poisid istusid prandale, et meie armumngu vaadata.

Ma heitsin selili ia Sonja hakkas mind silitama. Seejrel hakkas ta mu keha suudlustega katma, siis lks kiku keel. Kiaepealt erutas ta mu rindu, seejrel pistis oma srmed mu armugrotti. Lpuks hakkas ta keelega mu pragu ttlema ja tegi seda nii osavasti, et ma sain juba mne minuti prast metsiku orgasmi.

Kui ma olin pisut toibunud, pidin talle samaga vastama. Ma lakkusin teda nii intensiivselt, et mne aja prast saime mlemad taas vimsa orgasmi. Siis tusid mehed psti ja teineteisele pihku tagudes lpetasid tpselt hel ajal. Kindlasti ei olnud see neil esimene kord, sest ega nad muidu poleks orgasmi suutnud niimoodi ajastada.

Oli see alles , ega jnud nneks viimaseks! Lppude lpuks oli meil veel poolteist ndalat puhkust, samuti ka meie spradel. lejnud aja jooks saime me veelgi lhedasemateks ja keppisime kikvimalikes kohtades, vahetades partnerit ja magades kord he kord teisega. Me armatsesime rannas, htuti parkides, vees ja kes teab veel kus. Meie mngud muutusid jrjest rafineeritumateks. Sonja sattus nendest seksimngudest sellisesse vaimustusse, et koju tagasi judes loobus oma vhetasuvast tst broos ja hakkas lbunaiseks. Kuulu jrgi kib Sonja ksi hsti ja ta on juba kenakese summa krvale pannud.

Minu elutee on mrksa sndmustevaesem, kuid head armukest hindan minagi. Asjad on nd nii kaugel, et ma abiellun Christosega ja me lheme tle Araabia hendatud Emiraatidesse, kus ta sai vga tulusa tkoha. Muidugi kutsume Sonja endale klla, kuid ma ei oska elda, kas me grupikat kordame.