Olin veetmas oma esimest ja auga välja teenitud puhkust. Armastades päikest sõitsin Vahemere äärde. Suurem osa puhkus oli juba seljataga, kui lõpuks randa pääsesin. Lebasin seal heeliumiõhupallidega ehitud rannatoolil, kui minu poole pöördusid kaks rabavalt kena noormeest. Tõelised Adoonis ja Apollo. Naeratades palusid nad mult mõned õhupallid, laste jaoks kes nunnadega eemal mängisid. Olles neile pallid andnud heitsin nad vastumeelselt peast, olles kindel et nad on homod.

Õhtul läksin koos baari kaasturistiga, nagu tavaliselt, hotelli poolt soovitatud klubisse tantsima. Seisin veel baarileti ääres kui minu ette jäi seisma ei keegi muu kui rannas kohatud Adoonis. Naeratades tutvustas ta end kui Ricardot, osutas siis minu selja taha ja tutvustas Apollot, kelle pärisnimi oli Daniel. Õhtu tõotas tulla meeldiv ja nii läkski.

Kui lõpuks sealt lahkusin saatjateks kaks hurmavat meest, tegi Ricardo mulle veidi enne hotelli tema katusekorterit külastada. Kõhklesin ainult hetke ja siis marssisime kolmekesi lifti. Korter oli sama võimas kui vaade selle akendest. Daniel valas joogid ja asetas diivanilauale.

Seisime lähestikku ja tõstsime toosti tutvuse terviseks. Pokaali tõstes vaatasin Ricardole silma ja äkki oli tuba täis elektrit. Olin kui halvatud vahtides Ricaedole otsa. Siis ta astus sammu lähemale ja kummardus ning suudles üle topi ääre paistvat rinnakumerust. Kindlakäeliselt lükkas ta topi õlapaelad õlgadest ja lasi sellel puusadele vajuda. Seisin ta ees kui lummatult, olles Danieli olemasolu unustanud. Ricardo võttis mõlemad rinnad oma pihkudesse ja hakkas neid kordamööda suudlema, hellitades neid keele ja huultega.

Siis tuletas Daniel end meelde end seljatagant vastu mind surudes. Tundsin tagumikuga ta kõva ja kuuma riista, mida tajõuliselt minu vastu nühkis. Danieli käed libisesid mu seeliku alla ja stringide vahelt sisse. Ta nimetissõrm libises mu kuuma ja märga prakku.

Oigasin, sirutasin käed selja taha ja vabastasin ta kitsaks jäänud pükstest. Tema tuline riist suruti mulle kannikete vahele. Ta mõmises, samas mu kliitorit õrnalt silitades. Mu rinnad pakitsesid naudingust ja olin kohe saamas orgasmi. Tundes mu tulekut vahetasid mehed osi, Ricardo kükitas mu ette, tõste ühe mu jala diivanile surudes oma lummavalt pehmed huuled mu prao vastu. Maona siuglev keel kliitoril ja Danieli oskuslikud käed viisid mind mõne hetkega meeletu orgasmini.

Mul lasti aupaklikult istuda diivani servale. Ricardo istus ühele poole ja Daniel teisele poole. Vabastasin Ricardo väikemehe pükste kammitsaist ja see ei olnudki väikemees vaid võimas vemmal pikk, jäme ja sooniline. Kärsitult sirutus see mulle vastu ja teda piinamata võtsin selle suhu. See maitses nii hästi et hakkasin seda himukalt imema.

Tundsin kuidas Daniel mu tagumiku üritab paremini sättida ning aitasin kaasa. Kuna suus olev vemmal oli suur siis võtsin ka käed appi. Daniel tegi esimese tõuke. Limpsisin Ricardo vemmalt keelega samas mune hellitades. Daniel oli hea ja taas liikusin kõrgustesse muutudes suuga aplamaks. Silme ees roosa udu hakkas Ricardo peenis suus võnklema ja tukslema. Danieli rütm kiirenes ja ta hingamine muutus korrapäratuks. Soe juga lendas suhu, neelasin selle alla ja ahnelt imesin viimasegi mis välja valgus.

Võimsad tõuked minu tihkesse ja lirtsuvasse prakku teatasid ka Danieli meeletust lõpuakordist. Olime mõne hetke kurnatult, Daniel ikka minus. Tõusin ja suundusin vannituba otsima. Leidsin selle. Vägev, suur ja maiesteetlik oma peegelseinaga võttis ta mind vastu. Kiire jahe dush jahutas kuumava ihu, siis sammusin kuivatades peegli ette. Nägin peeglist, kuidas Ricardo vannituppa sisenes kiire dushi võttis ja siis minu taha seisma jäi, muigasin mõeldes, et see öö saangi ainult tagant.

Kuid ei, mängeldes keeras ta mind ümber ja siis veel meid mõlemaid, jäädes ise seljaga peegli poole. Imetlesin peeglist ta ilusat sirget selga. Panin tähele et tal seisis jälle. Laisalt võttis ta kraanikausi kõrvalt riiulist kondoomi ja ehtis end selle mummulise ehtega. Siis sirutas käed, libistas need mulle tuharate alla tõstis mind sülle. Ootasin et ta end mulle sisse libistaks, kui selle asemel hoides ühe käega mind sellises asendis, et peenise ots vaevu mu pilu puutus, teisega aga asus rinnanibusi kordamööda hellitama.

Oskuslikult tegeles ta nendega, kuni need kõvad ja kikkis olid. Olin jälle märg ja tahtmist täis. Ta tundis seda kuid eiras mu piina. Siis märkasin silmanurgast sisenevat Danieli. Kui ilus ta oli, sale ja nõtke kui panter. Käes mingi tuub, astus ta mu taha, ning täiest ootamatult surus Ricardo mind alla, surudes enda riista lõppuni sügavale minusse. Karjatasin nõrgalt ootamatusest. Sell ajal kui Ricardo jätkas minu tõstmist ja langetamist rütmis mis sobis vastavalt tema enda vajadusele, tegeles Daniel minu kaela, kõrvade ja rindade limpsimise ja suudlemisega. Tundsin end lähenevat järjekordsele orgasmile. Ricardo kiirendaski tempot, plahvatasin naaldudes seljaga vastu Danieli tugevat rinda ja sasides ta juukseid.

Kuid Ricardo ei lõppetanud, ei ta peatus. Daniel lükkas mind Ricardo rinnale, mind samal ajal kavalalt seirates ja midagi mu seljataga pusides. Midagi jahedat kuid libedat puutus vastu mu pepuauku. Võpatasin ja Ricardole küsivalt otsa vaadates mõistsin mida nad nüüd tahavad.

Rabelesin, et valla pääseda, kuid kaks tugevat kätepaari hoidsid mind kindlalt paigal. Daniel tõmbas mind ühe käega jälle hellalt enda vastu ja sosistas midagi rahustavat hispaania keeles mulle kõrva. Siiski haarasin Ricardo õlgadest kui sissetung mu väiksesse tagumiku auku alga. Valu oli hetkeks nii suur et pisar üle põse veeres, küüned kaevausid Ricardo õlgadesse, kuid selle asemel et pahandada korjas ta õrnalt mu põsel huultega pisara. Sissetung lõppes ja esimene valu taandus, asendudes nõrga mõnutundega.

Hetke olime paigal, kaks suurt riista tihedalt minus, siis hakkas Daniel aeglaselt sisse-välja liikuma, vallandades naudindu lained. Üks hoidis mul puusadest teina haaras mu pakitsevad ja unarusse jäänud rinnad pihku, mudides neid jõuliselt, vallandades kerge valu haistingu. Nüüd pumpasid mõlemad mehed mind, nagu kulda otsides, muutes rütmi järjest tormilisemaks. Ootamatult rullusid minust üle orgasmilained, niutsusin nagu kutsikas, leemendasime higist.

Daniel oli näost punane, veresooned paisumas oimu kohtadel nägin ta udusest pilgust et tema lõpp on käega katsutav. Samasugune oli pilk ka Ricardo silmis. Peaaegu raevuga sarnaneva kirega rammisid mõlemad mu tihkeid auke. Sell hetkel kui mõlemad end viimaste tõugetega põhjani sisse surusid karjatasin megaorgasmist, mehed urisesid tehes viimseid tõukeid.

Siis olin kahe higise ihu vahel, kolm hingeldamisest kuiva suud ahmisid õhku et taastada normaalne pulss ja hingamine. Daniel eemaldus jättes tühjuse minusse ja Rikardo üritas mind seisma aidata, kuid jalad olid jõuetud, seega kandis mind uuesti dushi alla ja siis suurde voodisse. Uinusime jõuetutena tekkigi haarama.

Ärkasin naudingu lainetest, mis üle keha veeresid. Keegi hellitas keelega mu kliitorit, teine keegi suudles jõuliselt rindu. Avasin silmad ja esimene mis nägin oli kõht mu kohal, pilku tõstes märkasin tegudevalmis riista kõlkumas. Sirutasin end ja haarasin selle huulte vahele, asudes keelega hellitama. Mu pea oli veidi üle voodi ääre seega laskus riista omanik põlvili surudes selle mulle sügavale suhu. Alustasin imemist nii hästi kui sain, sest keel kliitoril tegi paigalolemise raskeks. Siis kui mõnulained püsivaks ketiks muutusid, hakkas meheuhkus mu suus reetlikult tukslema.

Oigasin ja kiirelt asendati keel kõva peenisega mis asus ootamatult mu tutti jõhkralt rammima. See kiirendas orgasmi saabumist nii kiiresti et kui mina selle saabudes kaardu tõmbusin purskus soe juga mulle kurku teine hõõguvasse prakku. Tahtsin taas karjuda kuid suutsin kuuldavale tuua käheda mõmina.

Seekord ei suutnud keegi enam tõusta ja uinusime olles läbisegi, saamata aru kus keegi lõppes, kus algas. Tõusin vastu hommikut Adonis ja Apollo magasid nagu laibad. Lahkusin väikse kahetsusega, kuna lennukile minekuni olid jäänud vaid loetud tunnid.